Jo det där är tufft, jobbigt och tråkigt att drabbas av!
Men verkar ju ändå som du hann rädda både förtält och husvagn från mekaniska skador.
Och du har ju tydligen en källare att torka det i.
Jag hade fått sprida ut det i vardagsrummet i min hyreslägenhet...
Visst kan man för stunden tappa lusten då, men att ställa in resten av campingsäsongen för det känns ju ändå lite uppgivet, tycker jag.
Påsken 2008 på Ivöns camping blev för mig en upplevelse av snöstorm, sedan -8grader, ett drygt dygns elavbrott så vattnet inte fungerade på campingen och därmed inga toaletter eller duschar heller samt att mycket av deras vatten- och avloppssystem frös ihop, då det är en sommarcamping...
Mitt förtält frös fast i marken med alla tältpinnar och i snöstormen blåste gasolpannan ut några gånger på natten...
OK, inte något stort efterarbete som du fått, men ändå, inte påverkade det mig att ställa in campandet den säsongen eller känna att campandet görs för tufft av vädrets makter...
Med mina skador i kroppen är ofta campandet så tungt och motigt, så egentligen borde jag ju gett upp hela skiten för all framtid, men va fan, känner inte för att ge upp livet bara för att det ofta är fruktansvärt motigt när kroppen inte vill...
Händer mig då och då att jag bara får försöka övernatta (fricampa) där jag är helt utslagen av en knas kropp som inte vill längre...
Jag tycker att motigheter och motgångar är bara något att ta sig igenom så är det gött på andra sidan igen
Fast inget fel i att ibland beklaga sig över motgången, men trist att ge upp inför den, kan jag tycka...