Fru Ðorfmeister skrev:
Tippy skrev:
Tror inte dom har några problem med att hyra ut sina platser - de har haft mer än fullt stora delar av sommaren.
Förr-förra helgen var det fortfarande så fullt så Jack fick hänvisa folk till extraplatserna. Tidigare om åren har dom bara använts vid Malmamarken.
Vi tyckte nog också att 9000 var lite häftigt, men det verkar som om priserna för säsong kryper uppåt på många "vanliga" campingar och ligger där omkring. Bl a Bredsand i Enköping tar samma pris och har gjort det i några år.
Det är mycket pengar, men å andra sidan kostar en stuga en vecka under högsäsong 5-6000 för en vecka, så...vi tycker det kan vara värt 9000 för fem månader. Det är faktiskt den mest välskötta och trevliga camping vi stått på.
Nu hoppas vi bara att Jack kan skramla fram en plats på "kullen" åt oss till nästa år, vi har väntat 3 år nu. 
Ska ni stå där nästa sommar?...igen?
Vi har ställt oss i kö till Skantzö (Hallstahammar), där tar de 8000:- för sommarsäsong inkl. el, dusch och pool. Hallstahammar har kanske inte såååå mycket mer att erbjuda än Malmköping men de har ju knappast mindre heller. 
PS: Är det för långt till Ånnaboda för er?
Jo, vi hoppas vi får plats i Malmköping - det är så många fördelar för oss att stå där - det är inte sååå långt att åka (12 mil), både vi och tonåringarna har lärt känna nya kompisar som vi haft jättetrevligt med några år, servicehuset återigen - visserligen är man inte där så mycket, men det är ändå viktigt, sen är ju badet toppenfint, det är nära om man har lust att promenera upp till "stan" och strosa runt eller hämta nåt att äta, så sammantaget är det värt dom pengarna tycker vi. Det är inte så gott om bra campingar som hela familjen trivs på på rimligt avstånd från Uppsala.
Skantzö har vi bott på en helg, det var OK fast väldigt "gyttrigt" bland säsongsplatserna har jag för mig. Ungarna gillade poolen starkt, så det är ju ett stort plus där. Hoppas ni får en plats.
Ånnaboda vet jag faktiskt inte var det ligger?