| 
Välkommen, Gäst
Vänligen Logga in eller Registrera.    Glömt ditt lösenord?

Du är inte inloggad.

Malmköpings Camping
(1 läser) (1) Gäst
Till sistaSida: 1...56789101112
Rubrik: Malmköpings Camping
Sv:Re: Malmköpings Camping 1 år sedan  
Tippy skrev:
Tror inte dom har några problem med att hyra ut sina platser - de har haft mer än fullt stora delar av sommaren.

Förr-förra helgen var det fortfarande så fullt så Jack fick hänvisa folk till extraplatserna. Tidigare om åren har dom bara använts vid Malmamarken.

Vi tyckte nog också att 9000 var lite häftigt, men det verkar som om priserna för säsong kryper uppåt på många "vanliga" campingar och ligger där omkring. Bl a Bredsand i Enköping tar samma pris och har gjort det i några år.

Det är mycket pengar, men å andra sidan kostar en stuga en vecka under högsäsong 5-6000 för en vecka, så...vi tycker det kan vara värt 9000 för fem månader. Det är faktiskt den mest välskötta och trevliga camping vi stått på.
Nu hoppas vi bara att Jack kan skramla fram en plats på "kullen" åt oss till nästa år, vi har väntat 3 år nu.

Ska ni stå där nästa sommar?...igen?

Vi har ställt oss i kö till Skantzö (Hallstahammar), där tar de 8000:- för sommarsäsong inkl. el, dusch och pool. Hallstahammar har kanske inte såååå mycket mer att erbjuda än Malmköping men de har ju knappast mindre heller.

PS: Är det för långt till Ånnaboda för er?
Fru Ðorfmeister
A-sponsor
graphgraph
Medlem offline Klicka här för att se användarens profil
Vår campingsida
Min blog

Ett under att du ser mig
Att du fortfarande ser mig
Ett under att du ser mig
Som någon som kan ge dig nånting
Som får dig att vilja vara min
Logga in för att svara.

Fru Ðorfmeister skrev:
Tippy skrev:
Tror inte dom har några problem med att hyra ut sina platser - de har haft mer än fullt stora delar av sommaren.

Förr-förra helgen var det fortfarande så fullt så Jack fick hänvisa folk till extraplatserna. Tidigare om åren har dom bara använts vid Malmamarken.

Vi tyckte nog också att 9000 var lite häftigt, men det verkar som om priserna för säsong kryper uppåt på många "vanliga" campingar och ligger där omkring. Bl a Bredsand i Enköping tar samma pris och har gjort det i några år.

Det är mycket pengar, men å andra sidan kostar en stuga en vecka under högsäsong 5-6000 för en vecka, så...vi tycker det kan vara värt 9000 för fem månader. Det är faktiskt den mest välskötta och trevliga camping vi stått på.
Nu hoppas vi bara att Jack kan skramla fram en plats på "kullen" åt oss till nästa år, vi har väntat 3 år nu.

Vi har ställt oss i kö till Skantzö (Hallstahammar), där tar de 8000:- för sommarsäsong inkl. el, dusch och pool. Hallstahammar har kanske inte såååå mycket mer att erbjuda än Malmköping men de har ju knappast mindre heller.

PS: Är det för långt till Ånnaboda för er?

Jo, vi hoppas vi får plats i Malmköping - det är så många fördelar för oss att stå där - det är inte sååå långt att åka (12 mil), både vi och tonåringarna har lärt känna nya kompisar som vi haft jättetrevligt med några år, servicehuset återigen - visserligen är man inte där så mycket, men det är ändå viktigt, sen är ju badet toppenfint, det är nära om man har lust att promenera upp till "stan" och strosa runt eller hämta nåt att äta, så sammantaget är det värt dom pengarna tycker vi. Det är inte så gott om bra campingar som hela familjen trivs på på rimligt avstånd från Uppsala.

Skantzö har vi bott på en helg, det var OK fast väldigt "gyttrigt" bland säsongsplatserna har jag för mig. Ungarna gillade poolen starkt, så det är ju ett stort plus där. Hoppas ni får en plats.

Ånnaboda vet jag faktiskt inte var det ligger?
Tippy
Långliggare
graphgraph
Stortrivs i en Kabe Diamant GXL, men drömmer om en vagn med större "badrum"...
Logga in för att svara.

Fru Ðorfmeister skrev:

Ha-ha-ha...det vet du väl hur dom är....står dom en hel säsong på en camping så är det rekord.....

....kul att ha dig här igen Tippy......saknat dig...
Ellan
Smörare
graphgraph
Blå Mitsubishi Pajero Sport V6 -00 (Pajen)

Kabe Royal 610DXL -10 (Boris)
Logga in för att svara.

Fru Ðorfmeister skrev:

Det ända som skiljer är att i Malmköping kommer det en rälsbuss lite då & då medans det på skantzö kommer en båt i kanalen lite då & då

Tippy Ånnaboda ligger lite väster om Örebro.
krister j
Långliggare
graphgraph
Släpar på en lätt bagagnad Knaus 540 TK -91 totvikt 1290kg med en Volvo V70 2,4D -06
Förhoppningsvis kommer vi bort en bit från Surahammar.
Logga in för att svara.

Ellan skrev:
Fru Ðorfmeister skrev:

Ha-ha-ha...det vet du väl hur dom är....står dom en hel säsong på en camping så är det rekord.....

....kul att ha dig här igen Tippy......saknat dig...

Hehe - nu vet jag inte alls vad du menar - är inte säsongen 13 dagar lång?? - om man står på CC blir den inte mycket längre för oss i alla fall. Jag höll på att svimma av tristess efter 6 dagar, gäääääsp!

Nä, vi har faktiskt stått hel säsong både i Bredsand och Malmköping, Högbyn och Sälen, så det så!

Gillar Malmköping för där händer det saker mest hela tiden - förra sommaren var det t ex en husvagn som ramlade av dragkroken i uppförsbacken - lite spännande var det allt!
Tippy
Långliggare
graphgraph
Logga in för att svara.

Tippy skrev:
[quoteHehe - nu vet jag inte alls vad du menar - är inte säsongen 13 dagar lång?? - om man står på CC blir den inte mycket längre för oss i alla fall. Jag höll på att svimma av tristess efter 6 dagar, gäääääsp![/quote]

Men då har du inte stått en säsong med mig, Gumman! Trots CC
Tessi
Sponsor
graphgraph
Campar med Kabe 780 BGXL, även sk \"Polkagris\"
Längtar nu till sommarsäsongen på Camp Norberg

R.I.P Älskade Hobbe 951008-081128
Logga in för att svara.

Tessi skrev:
Tippy skrev:
[quoteHehe - nu vet jag inte alls vad du menar - är inte säsongen 13 dagar lång?? - om man står på CC blir den inte mycket längre för oss i alla fall. Jag höll på att svimma av tristess efter 6 dagar, gäääääsp![/quote]

Men då har du inte stått en säsong med mig, Gumman! Trots CC

Nä och tur e väl det!!
Kram
Tippy
Långliggare
graphgraph
Logga in för att svara.

Nyanders
Gasol i blodet
graphgraph
Drar: Kabe Safir GLE -91
Drar med: VW Passat TDI Variant -99
Drar från: Hölö
CC nr: 66823
Logga in för att svara.

Nyanders skrev:
folket.se/nyheter/flen/1.464094

Mycket roligt att det går så bra för dem.

Vore ju riktigt kul om de kunde slänga upp en vattenrutchbana från receptionen och ända ner till sjön. (barnens och mitt önskemål)

Hoppas bastun blir minst lika fin som servicestugan.
Larzan
Forumboende
graph
Medlem online Klicka här för att se användarens profil
Jag har enkel smak. Jag nöjer mig med det bästa.
v70 D5 2007 Summum. SOLIFER 6102i Finlandia 1990 larzan.wordpress.com/ www.solifer.forum24.se/
Logga in för att svara.

Sv:Malmköpings Camping 1 år sedan  
Enn liten rolig grej från malmköping för´ett antal år sedan.
Vi var ute med vagnen och letade efter en lämplig camping för natten, kom då till malmköping då ser jag en campingskylt med 3stjärnor vid vägen, jag säger det åt frun, hon tittar yrvaket upp och det ända hon ser är kyrkogården, hon trode att jag skämtade, sen vaje gång vi paserar malmköping så skrattar vi gott.
Vi tog inte in på kyrkogården!
jullan
Fricampare
graphgraph
Kör Voyager -01 och drar på en kabe Royal 670 -91
Utgår från bandymetropolen Edsbyn
Logga in för att svara.

Till börjanSida: 1...56789101112