| 
Välkommen, Gäst
Vänligen Logga in eller Registrera.    Glömt ditt lösenord?

Du är inte inloggad.

Västerås Mälarcamping
(1 läser) (1) Gäst
Till sistaSida: 1
Rubrik: Västerås Mälarcamping
Västerås Mälarcamping 1 månad, 1 Vecka sedan  
Finns det någon som varit på Västerås Mälarcamping i år?
Hur är den att bo på? Stor tomter, gott om vattenposter mm

Funderar på att stå där i vinter och ta ett mellanår från
snowboardåkningen eftersom Kungsberget stängt sin camping
och bygger nytt..
Thibia
Thibia 3
Fricampare
graphgraph
Medlem offline Klicka här för att se användarens profil
Logga in för att svara.

Sv:Västerås Mälarcamping 1 månad, 1 Vecka sedan  
Hallå!
Jag låg där från onsdag till söndag i början på juli. Visserligen var det ju under Power Meet veckan. Det fanns ju en liten affär med det nödvändigaste och nära till vattnet =) Jag gillade läget där!
Mattias.S
Quick stop
graphgraph
Logga in för att svara.

Vi har legat där ett par gånger och är nöjda. Tomterna är rätt stora och servicehus är inte heller något problem. Hur det är på vintern vet jag dock inte...

/Peter
PeterW
Sponsor
graphgraph
Kör Mazda 6 diesel styrd av frun eller en Navigon 7110. Följer med gör 2 grabbar och 2 golden killar. Njuter ibland i en Kabe Safir.
hemsida: www.netwogge.mine.nu
Logga in för att svara.

Jag har aldrig bott på campingen då jag är Västeråsare & bor bara nån mil utanför stan, så det blir lixom för nära!!!

Men jag vet ju att Västerås stad satsat otroligt på campingen dom sista åren & den har genomgått en total renovering med nya byggnader & bättre dränering i marken.
Den stora delen av campingen ligger en bit från sjön & utgörs av slät gräsmatta med plana fina tomter. Lite öppet dock för min smak. Sen finns det en del som sträcker sig en bit in i skogen ner mot sjön & där ligger platserna lite mer huller om buller..
Får Du välja plats så försök att hålla dig nära receptionen. platserna längs bort från receptionen (längst norr ut på campingen) ligger granne med en båtuppställning & det kanske inte är så trevligt att sitta hela vintern & glo på båtar under pressenningar...

Kommer jag ihåg så skulle jag kunna försöka ta några bilder när jag passerar nån dag.
(blir mer sällan jag passerar nu då ungarnas kusin flyttat på sina hästar)
krister j
Långliggare
graphgraph
Medlem online Klicka här för att se användarens profil
Släpar på en lätt bagagnad Knaus 540 TK -91 totvikt 1290kg med en Volvo V70 2,4D -06
Förhoppningsvis kommer vi bort en bit från Surahammar.
Logga in för att svara.

Till börjanSida: 1